Wsparcie techniczne dla klientów - platforma e-learningowa BHP

Obsługa bhp firmy, zarówno techniczna, jak i ta związana z ofertą czy merytoryką szkoleń, jest dla nas bardzo istotnym punktem współpracy. Techniczne wsparcie dla klientów jest dostępne 7 dni w tygodniu drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi w ciągu nie mniej niż 48 godzin w dni robocze. Obsługa bhp i organizacja szkoleń to idące w parze, ważne dla nas punkty oferty. Wiemy, że jedno nie może istnieć bez drugiego, dlatego staramy się ciągle rozwijać i wdrażać nowe rozwiązania, by oferta szkoleń była nie tylko atrakcyjna, ale też zgodna z bieżącymi przepisami i wymogami e-learningowymi, a obsługa bhp firmy – na najwyższym poziomie. Jesteśmy zawsze otwarci na Państwa propozycje, jak i uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy. 


Przetestuj szkolenie

Zamów wybrane szkolenie i przetestuj je:

  • bezpłatnie
  • bez zobowiązań
Zamów szkolenie testowe

Zamów ofertę

Prześlemy Ci szczegółową ofertę zawierającą:

  • cennik
  • lista szkoleń
Poproś o ofertę

Zobacz opinie kursantów

Przekonaj się jak wielu uczestników szkoleń:

  • ocenia je wysoko
  • chwali ich zalety
Zobacz opinie

Skontaktuj się z nami

BEZPŁATNY TEST - zamów wybrane szkolenie