Wsparcie techniczne dla klientów - platforma e-learningowa BHP
Obsługa bhp firmy, zarówno techniczna, jak i ta związana z ofertą czy merytoryką szkoleń, jest dla nas bardzo istotnym punktem współpracy. Techniczne wsparcie dla klientów jest dostępne 7 dni w tygodniu drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi w ciągu nie mniej niż 48 godzin w dni robocze. Obsługa bhp i organizacja szkoleń to idące w parze, ważne dla nas punkty oferty. Wiemy, że jedno nie może istnieć bez drugiego, dlatego staramy się ciągle rozwijać i wdrażać nowe rozwiązania, by oferta szkoleń była nie tylko atrakcyjna, ale też zgodna z bieżącymi przepisami i wymogami e-learningowymi, a obsługa bhp firmy – na najwyższym poziomie. Jesteśmy zawsze otwarci na Państwa propozycje, jak i uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy.
Przetestuj szkolenie
Zamów ofertę
Zobacz opinie kursantów